Succes!

14 oktober wenkt, de finish is in zicht. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Spanning alom, sommigen spreken nu al van historische verkiezingen in Kortrijk. De peiling van VRT/HLN gaf een eerste indicatie maar het tijdstip waarop die werd afgenomen en de recente gebeurtenissen die pas nadien volgden kunnen en zullen de finale uitkomst beïnvloeden.

De campagne van N-VA Kortrijk is pas onlangs echt op volle toeren gaan draaien, dus voor ons zit er zeker nòg meer in. Geen idee hoeveel naamstemmen ondergetekende ambitieuze maar ook realistische en bescheiden neofiet vanop plaats 10 zal scoren…

In ieder geval wens ik alle medekandidaten, partijgenoten en concullega’s – zij die zich net zoals mij op een positieve en constructieve wijze 200% voor Kortrijk en haar inwoners willen inzetten – het allerbeste resultaat toe. Vanzelfsprekend bedank ik ook reeds op voorhand allen die mij en de N-VA hun steun en stem geven.

En welke de uitslag ook moge wezen, zondagavond drinken we samen een pint. Of twee. Liefst drie. En het mag zelfs Bockor zijn. Ongetwijfeld neem ik maandag een snipperdag om even te recuperen…

Geef een reactie

